handelsbetingelser
Her har vi samlet svarene på de oftest stillede spørgsmål samt vores generelle handelsbetingelser.
Hvis ikke du finder svaret her, er du velkommen til at kontakte os.
Hvis ikke du finder svaret her, er du velkommen til at kontakte os.
COVID-19 information vedr. anlæg og service
For at følge sundhedsmyndighedernes vejledninger tager vi pr. 11. marts, 2020 nye forholdsregler i brug ved kundekontakt, service samt udlån af anlæg.
Fremadrettet vil i blive mødt af vores ansatte uden udveksling af håndtryk eller anden nærkontakt.
Der opfordres til at gæster undgår nærkontakt. Ønsker er selvfølgelig fortsat velkomne.
Hvis en gæst er nærgående og fortsætter dette på trods af opfordring om at holde afstand, kan vi se os nødsaget til at afbryde jobbet. Det fakturerede beløb refunderes hverken helt eller delvist. Det er til enhver tid artisten alene der vurderer hvornår en person er nærgående, samt vurderer risikoen ved at fortsætte jobbet.
Udstyr afsprittes fremover før og efter brug. Vi sørger for dette.
For lån af mikrofon gælder helt særlige priser og vilkår som oplyses ved henvendelse.
Der medfølger ikke længere kuglepenne til ønskekortene. Kunden skal selv sørge for dette.
Fremadrettet vil i blive mødt af vores ansatte uden udveksling af håndtryk eller anden nærkontakt.
Der opfordres til at gæster undgår nærkontakt. Ønsker er selvfølgelig fortsat velkomne.
Hvis en gæst er nærgående og fortsætter dette på trods af opfordring om at holde afstand, kan vi se os nødsaget til at afbryde jobbet. Det fakturerede beløb refunderes hverken helt eller delvist. Det er til enhver tid artisten alene der vurderer hvornår en person er nærgående, samt vurderer risikoen ved at fortsætte jobbet.
Udstyr afsprittes fremover før og efter brug. Vi sørger for dette.
For lån af mikrofon gælder helt særlige priser og vilkår som oplyses ved henvendelse.
Der medfølger ikke længere kuglepenne til ønskekortene. Kunden skal selv sørge for dette.
Coronavirus / COVID-19
Hvad er en artist?
Hvordan bestiller jeg en artist?
Kan man afbestille artisten?
Hvad sker der hvis artisten bliver syg?
Kan jeg bestille ekstratimer?
Hvornår skal jeg betale?
Skal jeg betale depositum?
Hvad kommer oveni prisen?
Kan i sørge for musik under middagen?
Kan i spille brudevalsen?
Kan vi ønske musik?
Hvornår leverer i udstyret?
Hvilken type lys kommer som standard med dj'en?
Hvor meget strøm bruger i?
Hvor meget plads skal i bruge?
Hvad skal vi ellers sørge for?
Er i forsikrede?
Er i landsdækkende?
Jeg har en kampagnekode?
Har i et CVR-nummer?
Hvilken bank benytter i?